Forum rules
Please always provide all needed information to identify your problems. Screenshots and detailed descriptions makes it easier for us to help https://help.runalyze.com/latest/support.html

We spend our leisure time to make RUNALYZE as good as possible and we still have tons of great ideas, but time is scarce and after a hard training we first need some fruits or a smoothie. You can support the development of RUNALYZE with every financial contribution — We highly appreciate every grant.
https://blog.runalyze.com/donate/
User avatar
JoelH
Runalyzer
Posts: 37
Joined: Fri 30. Jun 2017, 15:33

Bug bei spm in der Suche

Tue 11. Sep 2018, 14:02

In der Anzeige wird jeder Schritt gezählt, also Werte 180+ sind - bei mir - üblich. In der Suchmaske war ich erstaunt, dass ich nichts finden konnte mit der Einstellung >180. Mit >90 fand das Programm die gesuchten ab 180. Da ist wohl ein Faktor verloren gegangen.
0 x

User avatar
laufhannes
Core developer
Posts: 714
Joined: Mon 29. Jul 2013, 20:59

Re: Bug bei spm in der Suche

Tue 11. Sep 2018, 14:18

Danke für den Hinweis! Jetzt sollte dort korrekterweise "rpm" als Einheit für die Frequenz stehen.

Ich sehe ein, dass es schöner wäre, wenn die Suche tatsächlich mit "spm" funktionieren würde. Da das aber sportartübergreifend funktionieren muss und bei allen anderen Sportarten "rpm" verwendet wird, müssen wir mit diesem Workaround leben. (Die Beschriftung als "Trittfrequenz" im Formular ist ja leider auch nicht besonders schön ...)
0 x
User help -- short questions via Twitter, Facebook

Return to “Bugs”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests