Forum rules
RUNALYZE started as one-man-project with only one user and has grown to an app with around 13.000 users of our official online version. Server requirements and complexity of the app and its configuration grow with the feature list. Please understand that our main focus is on implementing new features and serving a performant online version. Therefore, support for local installations is limited and we cannot guarantee any support.

Please always provide log files (and screenshots, activity files if it makes sense) and all other needed information: https://docs.runalyze.com/en/latest/support.html

We spend our leisure time to make RUNALYZE as good as possible and we still have tons of great ideas, but time is scarce and after a hard training we first need some fruits or a smoothie. You can support the development of RUNALYZE with every financial contribution — We highly appreciate every grant.
https://blog.runalyze.com/donate/
nogers
Runalyzer

Trainingsgeschwindigkeiten

Sat 18. Mar 2017, 11:57

Hallo Runalyze-Team,

ich finde es sehr schade, das die Berechnung bzw. Tabelle der Trainingsgeschwindigkeiten nicht mehr direkt angezeigt wird.
Es war schön, ohne großem Aufwand die aktuelle Trainingsgeschwindigkeiten zu ermitteln - was jetzt nicht mehr gegeben ist.
Ich finde das verhalten vom Jack Daniels Team nicht in Ordnung! Aber was soll es wenn man klein kariert ist.
Kann man den diesem Team nicht ein Schnippchen schlagen, in dem man die Berechnung wieder anzeigt mit der Bezeichnung Tempozone 1 bis Tempozone 5.
Ware super!

Gruß
Norbert
0 x

mipapo
Administrator

Re: Trainingsgeschwindigkeiten

Sat 18. Mar 2017, 14:17

Du kannst ja immer noch auf "Trainingsgeschwindigkeiten anzeigen" gehen und dir in Prozent die Angaben anschauen.
Von einer vorgebenen Tempozoneneinteilung halte ich im Augenblick nichts. Dazu müsste man ja wiederum die jeweilige Zone erklären, da ansonsten niemand versteht was dahinter steckt und am Ende würde man somit wieder die gleichen Begrifflichkeiten verwenden.
Eine Überlegung wären "konfigurierbare Tempozonen", die der Nutzer anpassen und ggf auch erweitern könnte.
0 x
###Donate to RUNALYZE###
Höhenmeter (Korrektur & Berechnung) - Nutzerhilfe/User help -

Run Happy!,
Michael
P.S. Ich antworte gerne kurz und knackig ;)
Image

Return to “Runalyze v4.0.x”