Forum rules
Please always provide the activity file and other needed information.
MrXY
Neuling
Posts: 1
Joined: Sun 27. Sep 2020, 22:14

Synchronisation mit Suunto App nicht möglich

Sun 27. Sep 2020, 22:23

Hallo zusammen

Meine Aktivitäten aus der Suunto App werden nicht synchronisiert. In den Services wird der Status mit "Verbunden" angegeben.
Ich habe schliesslich versucht den Service zu "disconnecten". Leider funktioniert dies auch nicht und ich kriege da einen Fehler: "There was an error: 500 error".

Kann mir jemand weiterhelfen?

Besten Dank
0 x

User avatar
mipapo
Administrator
Posts: 1099
Joined: Mon 29. Jul 2013, 20:26
Location: Kiel
Contact: Website Facebook Twitter

Re: Synchronisation mit Suunto App nicht möglich

Mon 28. Sep 2020, 08:35

Einen technischen Fehler - bis auf das nicht Abfangen, wenn die Verbindung seitens Suunto nicht mehr gültig ist - kann ich gerade nicht feststellen.
Ggf war das der initial Suunto Bug, bei dem die Verbindungn ab eine bestimmten Zeitpunkt nicht mehr funktionsfähig waren.
Du kannst deinen Account jetzt neu verbinden.
0 x
###Become a Runalyze supporter###
- Nutzerhilfe/User help -

Run Happy!,
Michael
P.S. Ich antworte gerne kurz und knackig ;)
Image

TFrederiksen
Neuling
Posts: 2
Joined: Mon 28. Sep 2020, 14:15

Re: Synchronisation mit Suunto App nicht möglich

Mon 28. Sep 2020, 14:30

Dear Sirs, I am facing the exact same issue.
The problem with the proposed solution is that to re-connect to the Suunto App I would first have to disconnect...and that is not possible, neither in the Suunto App (I believe the option to disconnect does not exist here) nor in Runalyze (disconnect attempts give the "500 error").
I am stuck with no more synchronization to the Suunto App...please assist thanks.
0 x

User avatar
mipapo
Administrator
Posts: 1099
Joined: Mon 29. Jul 2013, 20:26
Location: Kiel
Contact: Website Facebook Twitter

Re: Synchronisation mit Suunto App nicht möglich

Mon 28. Sep 2020, 19:15

TFrederiksen wrote:
Mon 28. Sep 2020, 14:30
Dear Sirs, I am facing the exact same issue.
The problem with the proposed solution is that to re-connect to the Suunto App I would first have to disconnect...and that is not possible, neither in the Suunto App (I believe the option to disconnect does not exist here) nor in Runalyze (disconnect attempts give the "500 error").
I am stuck with no more synchronization to the Suunto App...please assist thanks.

Disconnected now. You should be able to connect your Suunto account now again.
0 x
###Become a Runalyze supporter###
- Nutzerhilfe/User help -

Run Happy!,
Michael
P.S. Ich antworte gerne kurz und knackig ;)
Image

TFrederiksen
Neuling
Posts: 2
Joined: Mon 28. Sep 2020, 14:15

Re: Synchronisation mit Suunto App nicht möglich

Tue 29. Sep 2020, 00:30

mipapo wrote:
Mon 28. Sep 2020, 19:15
TFrederiksen wrote:
Mon 28. Sep 2020, 14:30
Dear Sirs, I am facing the exact same issue.
The problem with the proposed solution is that to re-connect to the Suunto App I would first have to disconnect...and that is not possible, neither in the Suunto App (I believe the option to disconnect does not exist here) nor in Runalyze (disconnect attempts give the "500 error").
I am stuck with no more synchronization to the Suunto App...please assist thanks.

Disconnected now. You should be able to connect your Suunto account now again.
Great...works, I have now re-connected and synchronized! Thank you much for the fast fixing.
0 x

Return to “Importer / File problems”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest